اولين برد ياران رونالدو در جام ملت‌ها
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

تيم ملي فوتبال پرتغال با غلبه بر دانمارک ناکامي مقابل آلمان را جبران کرد و اميدهاي خود را براي صعود از گروه دوم يورو 2012حفظ کرد.

  تيم‌هاي فوتبال پرتغال و دانمارک مقارن ساعت 20:30 دومين مصاف خود را در پيکارهاي يورو 2012 از گروه دوم در ورزشگاه آره‌نا شهر «له‌ويف» اوکراين در حضور 30 هزار تماشاگر مشتاق به قضاوت کريگ تامسون ، داور اسکاتلندي برگزار کردند.

اين جدال که در اصل تقابل حريفان شمال و جنوب قاره سبز بود، در شرايطي آغاز شد که هر يک از بازي نخست خود در چهاردهمين دوره اين پيکارها، نتيجه متفاوتي گرفتند. دانمارک پس از غلبه بر هلند و خلق شگفتي، سه امتياز در کارنامه داشت. به همين خاطر مردان مورتن اولسن مي خواستند پيروز ميدان شده تا با 6 امتياز خيال خود را قبل از انجام مصاف سوم با هلند آسوده کنند.

درمقابل پرتغال از بازي نخست خود مقابل آلمان بخاطر باخت يک بر صفر زخم خورده بود. از اين رو بازيکنان تحت امر «بنتو» خواهان جبران مافات بودند.

آنها در پايان 45 دقيقه نخست،‌ بطور نسبي به آنچه مي خواستند با کسب برتري 2 بر يک، رسيدند.

در نيمه اول پس از دقايق ابتدايي که با برتري تيم سرخ‌پوش دانمارک همراه بود، ياران کريس‌رونالدو بتدريج خود را از سايه بازي درگيرانه حريف خارج کردند به دو گل نيز رسيدند.

آنها ابتدا روي ضربه کرنر ژائو موتينيو در دقيقه 23 با ضربه سر په‌په، مدافع مياني عضو رئال مادريد و در دقيقه 35 با پاس تند و تيز ناني از جناح راست و گلزني هلدر پوستيگا ، به گل رسيدند.

پس از اين دو گل تيم شمال قاره سبز بر تلاش خود براي جبران گل‌هاي دريافتي افزود که ثمره آن گل دقيقه 41 آنها بود که با ضربه سر زيباي بنتنر حاصل شد.

در اين نيمه اولسن در دقيقه 15 مجبور شد زيملينگ مصدوم را زمين خارج کرده و ياکوب پولسن را وارد بازي کند.

در نيمه دوم همانگونه که از قبل انتظار مي رفت، دانمارکي‌ها بر شدت حملات خود براي رسيدن به تساوي افزودند. در شرايطي که آنها حملات پراکنده‌اي را از جناحين تدارک ديدند، بازيکنان تحت امر بنتو در انديشه استفاده از فرارهاي سرعتي رونالدو روي ضد حملات بودند.

برهمين اساس وي صاحب دو موقعيت صددرصد شد که با بي دقتي هدر داد. درمقابل رقيب آنقدر به حمله ادامه داد تا اين که روي سانتر ياکوبسن در دقيقه 80 ، بنتنر با ضربه سر گل تساوي را زد اما اين تعادل تنها 6 دقيقه دوام يافت زيرا واره‌لا ، بازيکن پرتغالي‌ها گل برتري را زد.

با انجام اين بازي هم اکنون هر دو تيم پس از انجام دو پيکار صاحب 3 امتياز هستند. ديدار ديگر اين گروه ساعت 23:15 ميان هلند و آلمان انجام خواهد شد.

اسامي دو تيم به شرح زير است:

دانمارک:

اندرسون، کاجر، اگر، پولسن، ياکوبسن، کويست، اريکسن، زيملينگ(از دقيقه 15 ياکوب پولسن)، کرون دلي، روم دال (از دقيقه 59 ميکلسن)، بنتنر

سرمربي: پولسن

پرتغال:

پاتريسيو، برونو آلوس،‌په په، فابيو کوئنترائو، پريرا، ميگوئل ولوسو، ژائو موتينيو، ، رائول ميرالس(از دقيقه 84 واره‌‌لا)، ناني( از دقيقه 89 رولاندو)، کريس‌رونالدو، هلدر پوستيگا(از دقيقه 64 اوليويرا)

سرمربي:بنتو

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:جام اروپا,پرتغال,رونالدو,اولین برد,دانمارک,فوتبال,
ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 224
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 1205
بازدید کل : 395373
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1